|
Suprotno dosadašnjem mišljenju, vitamin D nije tako snažan agens u borbi protiv nastanka karcinoma, pokazali su rezultati najnovije američke studije, uz izuzetak raka debelog crijeva kod kojega visoka razina vitamina D smanjuje taj rizik.
Ova formula sa strane sigurno je jedna od desetak formula koje morate znati za mkbk II . Svidjela se ona Vama ili ne, o dotičnom vitaminu postoje nove spoznaje. Voditelj istraživanja Dr. Michal Freedman iz Državnog instituta za proučavanje kancerogenih promjena koji djeluje pri klinici Bethesda pokraj Washingtona, objavio je kako je ovo prva ovakva studija tijekom koje su pratili odnos između izmjerene količine vitamina D u krvi i postotka smrtnosti od bilo koje vrste raka među stanovništvom. Ključno otkriće je bilo nepostojanje bilo kakve povezanosti između razine vitamina D u krvi i rizika od obolijevanja od raka. Rezultati istraživanja objavljeni su u Journal of the National Cancer institute, a temelje se na analizi podataka ustanovljenih kod 16.818 osoba, koliko ih je sudjelovalo u istraživanju. Svi su sudionici, u trenutku kad se istraživanje počelo provoditi, u razdoblju od 1988. do 1994. imali najmanje 17 godina. Kod svih su standardnim testovima mjerili razinu vitamina D u krvi. Tijekom spomenutog razdoblja znanstvenici su evidentirali 536 smrtnih slučajeva uzrokovanih rakom, ističući pritom kako nisu pronašli nikakvu poveznicu između izmjerene razine vitamina D i uzroka smrti. Suprotno spomenutim rezultatima, ustanovljeno je da vitamin D ipak pomaže u sprečavanju nastanka raka debelog crijeva. Studija je pokazala da osobe s visokom razinom vitamina D imaju 72 posto manje izgleda da obole od raka debelog crijeva u odnosu na ljude kojima je u krvi izmjerena niža razina ovog vitamina. Sad ovo saznanje možete iskoristiti na usmenom ispitu iz mkbk II i impresionirati ispitivača .
Samo registrirani korisnici mogu komentirati. Molim ulogirajte se ili registrirajte. |