 Znanstvenici su analizirali podatke sakupljene od 1995. do 2005. na 50,000 djece iz cijeloga svijeta u dobi od 8 do 12 godina. U istraživanju se pokazalo da prehrana djeteta nije utjecala na razvoj alergije na pelud, no bila je povezana sa astmom i težim disanjem. Dok je velika konzumacija hamburgera bila povezana sa različitim problemima dišnog sustava, mediteranska prehrana imala je preventivni učinak na probleme sa disanjem. U članku objavljenom u stručnom časopisu „Thorax“ autori ovog istraživanja sa sveučilišta u njemačkom gradu Ulmu napisali su: „Postoje neki dokazi da je povećana zastupljenost trans-masnih kiselina u prehrani povezana sa astmom“. „Naša opažanja u skladu su sa ranijim izvješćima koja su pokazivala da mediteranska prehrana može pružati zaštitu os astme i teškog disanja tijekom djetinjstva,“ dodali su. Oduvijek se znalo da hamburgeri nisu dobri za liniju, ali i za disanje? Bolje (ne)pojesti jednu jabuku umjesto hamburgera.
Samo registrirani korisnici mogu komentirati. Molim ulogirajte se ili registrirajte. |