se umjereno konzumiranje alkohola često povezuje sa smanjenim rizikom infarkta srca, ali situacija s moždanim udarom i nije tako ružičasta. Nova studija je pokazala da količina alkohola koju treba unositi u organizam, da bi se smanjio rizik od moždanog udara, ne smije prelaziti više od jednog pića svakih nekoliko dana. Piće izbora je crveno vino. Pijenje veće količine od propisane uzrokuje kardiovaskularne poteškoće, kažu istraživači. Za muškarce koji piju više od 3 čaše alkohola dnevno, povećan rizik od moždanog udara iznosi 45% u odnosu na one koji ne piju. Zanimljivo je to što su svi povoljni učinci rezervirani za konzumaciju isključivo crvenog vina, a ne nekog drugog alkoholnog pića. Što su muškarci pili više crvenog vina, manji je bio rizik od moždanog udara. Pretpostavka je da to ima isti učinak i na žene. Bitno je istaknuti da se ovim ne potiče alkoholizam u svrhu prevencije moždanog udara, dapače, ljudi koji piju više od preporučene količine sada imaju dodatni razlog da barem smanje količinu.
Samo registrirani korisnici mogu komentirati. Molim ulogirajte se ili registrirajte.
Pozivaju se zainteresirani da se pridruže mjesečnom druženju na temu e-učenjau ponedjeljak, 19. ožujka 2012. u 16 sati, u učionici E u Srcu. Naslov predavanja je "CourseLab - alat za kreiranje e-kolegija" a održat će ga&...