Smanjuje li čokolada krvni tlak? Prema novijim istraživanjima čokoladoljupci su došli na svoje jer je pokazano da postoji veza između krvnog tlaka i ove ukusne poslastice. Kako stvari stoje čokolada može smanjiti krvni pritisak. Posredstvom američke lječničke udruge "American Heart Association" (AHA - radi se o jednoj od najjačih lječničkih udruga u USA), objavljena je pod vodstvom Jeffrey Blumberga sa Sveučilišta Tufts u Bostonu studija koja je pokazala da sastojci čokolade poznati kao flavonoidi utječu na kardiovaskularni sustav. Naime, flavonoidi, koje inače nalazimo u voću, povrću, čaju, crnom vinu i čokoladi, mogu djelovanjem na krvne stanice umanjiti rizik od srčanih bolesti. Studija je ispitivala može li hrana bogata flavonidima biti korisna hipertoničarima. Točnije mogu li flavonoidi smanjiti tlak u onih kojima je on povišen. Veza je pokazana, međutim autor je studije ipak oprezan i naglašava ´Nažalost, iako naši rezultati pokazuju da veza postoji te da flavonoidi iz kakaa poboljšavaju vaskularne funkcije ipak u ovoj fazi istraživanja ne možemo preporučiti: ´Jedite više čokolade!´ Nama samo ostaje čekati da kojom nesrećom obolimo od povišenog tlaka i tada se svojski potrudimo da g. Blumbergu dokažemo da je njegov oprez glede čokolade ipak bezrazložan.
Samo registrirani korisnici mogu komentirati. Molim ulogirajte se ili registrirajte.
Pozivaju se zainteresirani da se pridruže mjesečnom druženju na temu e-učenjau ponedjeljak, 19. ožujka 2012. u 16 sati, u učionici E u Srcu. Naslov predavanja je "CourseLab - alat za kreiranje e-kolegija" a održat će ga&...