 Znanstvenici sa američkog sveučilišta „University of Pittsburgh“ analizirali su podatke prikupljene u istraživanju u kojem je sudjelovalo 3,069 ljudi u dobi od 72 do 96 godina, a koji su živjeli u staračkom domu. Sudionici istraživanja dva puta dnevno su dobivali ili 120mg Ginka ili placebo tijekom perioda od šest godina. Analiza dobivenih podataka pokazala je da se kod starijih ljudi koji su uzimali Ginko nije usporilo propadanje intelektualnih funkcija u odnosu na ljude koji su primali placebo. U članku objavljenom u stručnom časopisu „Journal of the American Medical Association“ istraživači su napisali: „Ginko bilboa naveliko se reklamira i upotrebljava kao nešto što poboljšava, sprečava ili usporava propadanje intelektualnih funkcija povezano sa starenjem i neurodegenerativnim poremećajima poput Alzheimerove bolesti.“ „Ukupno gledajući, nismo pronašli dokaz da Ginko bilboa usporava brzinu propadanja intelektualnih funkcija kod starijih ljudi,“ zaključili su. Alzheimerova bolest najčešći je uzrok demencije. To je progresivna bolest kod koje ljudi postaju zbunjeni, imaju promjene raspoloženja i povlače se u sebe. Makar i mala djeca znaju da ne trebaju vjerovati svemu što vide na televiziji. Ipak je farmaceutska industrija "biznis" i značajan novac zarađuje na takvim i sličnim preparatima koji vam u biti ne trebaju.
Samo registrirani korisnici mogu komentirati. Molim ulogirajte se ili registrirajte. |