|
Lovor Lamot
|
|
Thursday, 02 October 2008 |
.jpg) Istraživanje objavljeno časopisu „Europian Journal of Nutrition“, pokazalo je da ljudi koji svakodnevno jedu dva jaja u sklopu dijete s ograničenim unosom kalorija gube kilograme i smanjuju razinu kolesterola u krvi.U istraživanju je sudjelovalo gotovo 50 dobrovoljaca prekomjerne tjelesne težine koji su tijekom 12 tjedana bili na prehrani sa kontroliranim unosom kalorija.Neki od sudionika u svoju prehranu uključili su i dva jaja, a istraživači su otkrili da je u obje grupe zabilježen gubitak kilograma i smanjenje razine kolesterola u krvi.Otkriće pokazuje da jaja ne povećavaju razinu kolesterola u krvi, kao što se prije mislilo.Voditelj istraživanja, dr. Bruce Griffin komentirao je: „Ne postoji uvjerljiv dokaz koji bi povezivao povećan unos kolesterola prehranom, uključujući i jaja, sa koronarnim srčanim oboljenjima.“Britanska agencija za prehrambene standarde (Food Standards Agency) tvrdi da su jaja dobar izvor proteina, vitamina i minerala.
Samo registrirani korisnici mogu komentirati. Molim ulogirajte se ili registrirajte. |