konzumiranje alkohola bi trebalo ostavit samo za prigode. Ne možete reć ljudima da prestanu pit alkohol. Ipak je u najmanju ruku dio običaja i nešto što se proizvodi od davnina. Da ne govorimo u okusima i cijenama, ali ono što je nova studija u Lancetu pokazala je da ipak jedna do dvije čašice alkohola poslije obroka nije dobro za organizam kako se mislilo. Studije iz 70 i 80ih godina pokazale su da blago konzumiranje alkohola smanje rizik za koronarnu bolest. I to po nekim brojkama i do 25%, međutim te studije nisu bile randomizirane kako su današnje, niti su bili uzeti u obzir drugi čimbenici za koronarne bolesti. Nove studije, a i obdukcije alkoholičara pokazale su da alkoholičari obično imaju čiste koronarke, ali po cijenu mnogo gorih posljedica. A pokazalo se da zapravo protektivno djeluje tek "srednje i teško" konzumiranje alkohola. Tako da prozora zapravo i nema. Lagano konzumiranje ne pomaže srcu, srednje i teško da, ali po posljedice koje daleko nadmašuju dobrobit. Pa nam to ostavlja prigode, lagano i srednje konzumiranje neće naštetiti srcu, ali opijanje…
Samo registrirani korisnici mogu komentirati. Molim ulogirajte se ili registrirajte.
Pozivaju se zainteresirani da se pridruže mjesečnom druženju na temu e-učenjau ponedjeljak, 19. ožujka 2012. u 16 sati, u učionici E u Srcu. Naslov predavanja je "CourseLab - alat za kreiranje e-kolegija" a održat će ga&...