Nova istraživanja pokazuju da naša prehrana ne utječe baš isključivo na nas. Znanstvenici sa Ohio State University došli su do zaključka da je kod djece čije su majke tijekom prenatalnog doba pušile ili bile pretile rizik od pretilosti povećan dva odnosno tri puta. Da li rizik nastaje zbog promjena u maternici ili vanjskih čimbenika, nije sasvim jasno. ''Ali sigurno je'', kaže autorica studije Pamela Salsberry, ''da iako još nemamo konkretnih fizioloških dokaza zašto je to tako, studije pokazuju da na pretilost doista utječu i razni prenatalni čimbenici.'' Analiza je provedena među više od 3000 djece različite rase u tri različita perioda ( sa 3, 5 i 7 godina). Kao prenatalni i postnatalni faktori su uzimani godište, obrazovanje, rasa, težina, pušenje, povijest i bračni status, da li je majka primi ili omnivore, te da li je dijete bilo dojeno ili nije. Zaključak čitave studije navodi da je pretilosti uzrok mnogo gore navedenih faktora sa naglaskom na pušenje ( do 74 % rizika) i naravno sama majčina masa. Zanimljivo je da se crna i hispano djeca debljaju lakše nego bijela. Dakle, ponovno se vraćamo staroj narodnoj: bolje je spriječiti nego liječiti.
Samo registrirani korisnici mogu komentirati. Molim ulogirajte se ili registrirajte.
Pozivaju se zainteresirani da se pridruže mjesečnom druženju na temu e-učenjau ponedjeljak, 19. ožujka 2012. u 16 sati, u učionici E u Srcu. Naslov predavanja je "CourseLab - alat za kreiranje e-kolegija" a održat će ga&...